czwartek, 31 grudnia 2015

Rozdział 6

Grała na fortepianie to zawsze ją odprężało . Zawsze zamykała oczy i wtedy nie czuła nic , była jakby w innym świecie . Delikatnie przyciskała klawisze swoimi palcami a zboku wyglądało to jak sztuka . Mimo zamkniętych powiek  grała piękną melodię którą znała na pamięć . Gdy skończyła poczuła nagły przypływ energii . Złapała swój zeszyt i zaczęła pisać słowa piosenki , które wyleciały z niej jak z procy .

Przekroczyła próg wytwórni . Weszła do windy po czym wcisnęła numer piętra gdzie był jej producent ( ?) . Kroczyła powoli po ciemnym korytarzu mijając znajome twarze , które uśmiechały się do niej życzliwie . Zapukała do drzwi . Weszła , zastała tam Kim sekretarkę Jamesa . 
- Witaj Lauro - przywitała się grzecznie - Wchodź , szef już na ciebie czeka 
Po chwili siedziała na skórzanym fotelu na przeciwko bruneta . 
- Jak ci się udało napisać cztery piosenki w ciągu  trzech dni ? - zapytał nie dowierzając  
- Magia - zażartowała - Ale tak serio , sama nie wiem - odpowiedziała zgodnie z prawdą . Wszystkie napisała od tak . 
- Nie dość , że wróciłaś wcześniej ze swoich wakacji to z takimi efektami! - Uśmiechnął się wczytując w tekst jednego z utworów - To będzie hit ! Ja ci radze jeszcze odpocząć choć z  miesiąc - powiedział spoglądając na nią 
- Dlaczego ? 
- Wiem , że jesteś ambitna i do tego strasznie uparta ale miesiąc przerwy to za mało .
- Półtora miesiąca - poprawiła go 
- Laura wiem , że muzyka to coś co kochasz ale przez prawie rok ciężko pracowałaś . Koncertowałaś do tego nagrywałaś film . Odpoczynek ci się należy - dokończył a brunetka pokiwała głową na tak
- Może i masz rację ? Wyjadę gdzieś i wrócę z potrójną siłą - zachichotała 
- Tak to dobry pomysł . - oznajmił - Zabierz ze sobą przyjaciół  i dobrze się baw - wstał i podszedł do niej - Miłych wakacji , tylko nie szalej za bardzo 


Zadzwoniła dzwonkiem a po chwili stał przed nią Luke .  Przywitał się i zaprosił do środka .  
- Są może dziewczyny ? - zapytała idąc za nim do salonu 
- Tak zaraz po nie pójdę usiądź Gigi dotrzyma ci towarzystwa - powiedział i ruszył po schodach na górę 
- Hej - przywitała się brunetka 
- Cześć - odpowiedziała jej Gigi mało entuzjastycznie 
- Co tam  ? - zapytała Laura chcąc rozpocząć rozmowę 
- Nic specjalnego , same nudy a u ciebie ? - uśmiechnęła się lekko w stronę dziewczyny
- Całkiem dobrze , znów mam wakacje - zaśmiała się a w salonie znalazły się jej przyjaciółki , brązowo oka wstał i podeszła do dziewczyn i skierowały się na taras 
- Lau - powiedziała Olivia przytulając przyjaciółkę 
- Dziewczyny mam propozycję nie do odrzucenia - powiedziała tym razem tuląc się do Dove 
- Uuuu Jestem ciekawa ! - powiedziała Liv uśmiechając się szeroko . 
- Co powiedzie na babski dzień ? - blondynki energicznie pokiwały głowami na tak - Ale zaprosimy też Gigi - i tutaj radość się skończyła . Przyjaciółki spojrzały na nią tak jakby co najmniej zabiła człowieka
- Jaj już myślałam , że będzie miło - odpowiedziała Olivia 
- Będzie fajnie obiecuję ! - zarzekła się Laura - Dajmy jej szanse , nie jest aż taka zła jak sądzicie 
- Oj co ty z nami   robisz kobito ! - oświadczyła Dove - No dobra my idziemy powiedzieć chłopakom , że wychodzimy a ty ją zapytaj - brunetka mocno przytuliła je do siebie i ruszyła do salonu gdzie zastała samą Gigi . Gdzie Luke ? - pomyślała 
- To znowu ja mam pytanie 
- No śmiało - uśmiechnęła się lekko 
- Czy chciałabyś spędzić  z nami resztę dnia , no wiesz ja , ty,  Liv i Dove - zagadnęła 
- Ja ? - spytała zaskoczona 
- Tak ty , to co piszesz się ?
- Um jasne !




No to kolejny rozdział który pisałam wieczorem . Nie wiem czy się udał bo mega szybko go pisałam! W następnym rozdziale babski dzień ! Będzie się działo :D Pozdrawiam  :*:*:*:*:* 
PS gdy zacznie się szkoła rozdziały będą dodawane troch rzadziej , przepraszam ! ♥♥♥♥♥





                                           



4 komentarze:

  1. Siemka ! Mamy 2016! Jak tam po imprezie?
    UUU babski wieczór.Będzie ogień?
    Mimo , że wczoraj siedziałam do 3 dziś jest wypoczęta.Wstaję rano i co?Nowy rozdział<3Lov U
    Amnesia <3
    Każdy to zna więc nie będę śpiewać.
    Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli zabieram się za pisanie rozdziału choć miałam już napisany ale przez przypadek go usunęłam :/
      <3<3
      Amnesia kocham ♡.♡
      :*:*:*

      Usuń
  2. Super <3 Zapraszam do siebie na nowy rozdzial :D http://uwierzwsiebie1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń