wtorek, 15 grudnia 2015

Prolog

Laura to piosenkarka i aktorka którą możecie kojarzyć z serialu Austin i Ally . Niedawno zakończyła swoją pierwszą trasę koncertową . Niedługo do kin wejdzie film w którym zagrała razem z siostrą . Wydaję się , że ma wszystko sławę , pieniądze , rodzinę , przyjaciół ale nie ma jednego miłości . Zerwała ze swoim chłopakiem bo za bardzo  się od siebie oddalili . Poddała się , ta romantyczka i marzycielka która wierzyła w miłość po grób poddała się , tak po prostu .
Czy znajdzie się ktoś kto ją pokocha z jej zaletami i wadami ? Ktoś kto będzie kochał ją mimo , że nie zawsze będą blisko siebie ? Ktoś na kogo widok serce Laury zabije mocniej ?
Ta historia nie zawsze będzie kolorowa  i idealna ale pokaże potęgę miłości i nienawiści .




Hej ! Już kiedyś zaczęłam pisać bloga o Laurze i Luku ale się poddałam . Niestety powracam z nowym pomysłem i mam nadzieję , że mimo iż nie mam jakiegoś wielkiego talentu w pisaniu ktoś będzie zaglądał na mojego bloga i komentował ! Pozdrawiam i zapraszam !! Rozdział 1 pojawi się niedługo <3

8 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :)
    Wielkie dzięki za link, parring Lau+Luck bardzo mi się podoba.
    Nie będę się rozpisywać, bo jak narazie to tylko prolog
    Do następnego!
    ~Alex

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż i moja księżniczka <3
    Oczywiście że wpadnę .
    Też mam w planach pisać o nich , ale całkowicie inną historię .
    Czekam na rozdział
    Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zaczniesz pisać podaj link chętnie zajrzę ♥ Dziekuję ♥

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Czekam na szablon , ale już teraz możesz zobaczyć zwiastun https://www.youtube.com/watch?v=e7zWVWhnt3g <3

      Usuń
    4. Hmm Laura i Luke ciekawe połączenie, czekam na next

      Usuń