sobota, 19 grudnia 2015

Rozdział 1

Siedziała na czarnej skórzanej kanapie w swoim pokoju . Pogrążona w swoich myślach czekała na zestaw który ma założyć na galę Kids Choice Awards . W tym roku nominowana był w dwóch kategoriach najlepsza nowa gwiazda muzyki oraz najlepsza aktorka roku  . Nie chciała tam iść najchętniej siedziała by dalej na tej kanapie pijąc herbatę . Po dłuższej chwili je przemyśleń Mia - jej stylistka przyniosła zestaw idealny .

Siedziała na wyznaczonym dla niej miejscu . Wokół panował niesamowity hałas . Nagle wszystkie światła zgasły a po chwili na scenę wkroczył zespół który rozpoczynał galę . 5 Seconds Of Summer  grało Castaway . Laura lubiła tą piosenkę więc podśpiewywała cicho pod nosem słowa , które znała na pamięć . Obok niej siedziała Gemma - osoba z jej wytwórni . Towarzyszyła jej na  gali  zresztą jak zawsze . Po skończonym występie nadszedł czas na wręczanie nagród . Nagroda za najlepszy serial powędrowała do Pamiętników Wampirów , nagroda za najlepszy zespół do 5SOS wreszcie nadszedł ten czas . Na scenę weszła Selena Gomez która miała wręczać nagrodę dla najlepszej aktorki  roku . Powitano ją wielkimi brawami i wiwatami .
- Witajcie jak się bawicie !?- zapytała z wielkim uśmiechem na twarzy - Dzisiaj to mi przypadł zaszczyt wręczyć tą  nagrodą ! Jestem podekscytowana tym bardziej , że wiem kto wygrał ! - Selena była bardzo energiczną osobą a jej twarz rzadko przyćmiewał smutek . - W tym roku nagrodę dla najlepszej aktorki roku otrzymuję ... Laura Marano ! - Okrzyki szczęścia fanów brunetki jeszcze bardziej ją wzruszyły . Ruszyła na scenę  ze łzami szczęścia w oczach . Nie spodziewała się  wygranej . Gdy dotarła na miejsce Selena wręczyła jej pomarańczowego blimpa i mocno uściskała gratulując .
- Nie wiem co powiedzieć - zaczęła z szczerym uśmiechem , pierwszym tego dnia - Chcę podziękować swoim fanom i wszystkim którzy we mnie wierzyli ! Jesteście niesamowici ! Bez was nic bym nie osiągnęła , a mój dzisiejszy sukces jest również waszym sukcesem ! Kocham was !! I jeszcze raz z całego serca dziękuję !
Wróciła na swoje miejsce i dalej uczestniczyła w gali . Znów miała być wręczona nagroda w kategorii gdzie była nominowana Laura . Tym razem na scenę wszedł zespół - 5 Seconds Of Summer .  
- Witajcie ! - krzyknął Ashton machając do publiczności
- Dzisiaj po raz pierwszy wręczamy nagrodę - powiedział uśmiechnięty Calum
- Nagroda dla najlepszej nowej gwiazdy muzyki wędruje do...- Michael zrobił napięcie , które trzymało wszystkich w niepewności
- Laura Marano !! - Dokończył Luke klaszcząc w dłonie . Brunetka kolejny raz zaskoczona , szczęśliwa i wzruszona kroczyła ku scenie  . Chłopacy pogratulowali jej wygranej , uściskali i z dziwnymi uśmiechami zeszli zostawiając ją samą
- O Boże ... Jestem zaszokowana tym , że wygrałam już drugi raz tego wieczoru . Jesteście jedyni w sowim rodzaju ! Kocham was ! - nagle wystrzeliła zielona maź która oblała brunetkę oraz fanów przy scenie .

Trwała impreza po gali . Laura została na niej tylko ze względu na swoje przyjaciółki , które spotkała po gali . Dove i Olivia chciały nadrobić stracony czas przez jaki się nie widziały . Brunetka obecnie siedziała przy barze popijając drinka . Nagle ktoś się do niej dosiadł. Była to Liv strasznie czymś podekscytowana .
- Kochana moja co jutro porabiasz ? - powiedziała cała w skowronkach
- Zamierzam ... właściwie nie mam planów - uśmiechnęła się lekko
- No to jutro ty , ja , Dove i zespół w którym gram mój chłopak - nagle pojawiła się Dove i jej przerwała
- Mój Mich też tam gra ! - udała oburzoną
- Oj tam , oj tam - Olivia przewróciła teatralnie oczami - Spędzimy razem dzień  a potem pójdziemy na ich koncert !
- No nie wiem . Nie mam ochoty - powiedziała smutno
- Odkąd zerwałaś z Andrew'em nigdzie nie chcesz wychodzić ! Proszę zrób to dla mnie - Tym razem Dove wtrąciła się do rozmowy
- Jutro dam wam odpowiedź , okay ? - blondynki pokiwały głową i wciągnęły dziewczyny w tłum tańczących osób



Witajcie kochani ! Jak wam mija weekend ? :) Oto i rozdział 1 ! Piszcie w komentarzach szczere opinie , liczę też na krytykę . Bo wiem , że nie piszę najlepiej a chcę się choć troszkę poprawić ::
Kto widział to zdjęcie ? Ja umarłam !!! TYLKO GDIE BYŁ WTEDY LUKE I CALUM !!!!  GDZIE ?!?!?! XD Pozdrawiam i życzę wam miłego wieczorku/dnia :)
PS przed świętami pojawi się One Shot który napisałam 2 lata temu :D  Dziekuję za komentarze pod prologiem <3 ♥♥♥♥



12 komentarzy:

  1. UMARŁAM ! JA CHCE ZDJĘCIE Z CAŁĄ 4 I LAURĄ !
    Ale i tak jest super <3
    Co ty mi tu opowiadasz że pisać nie umiesz ? Bzdura
    Czekam na akcję !
    Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero teraz znalazłam twojego bloga i zostanę tu na dłużej :)
    Rozdział wyszedł cudownie. Szkoda, że na zdjęciu nie ma Caluma i Luke'a (nwm czy dobrze napisałam).
    Czekam na kolejny rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa, oczywiście. Luck'a gdzieś wcięło, szlag by to.
    Rozdział wyszedł ci serio spoko.
    Do następnego!
    ~ Alex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tfu! Jak ja mogłam nie zauważyć?! Luke'a a nie Luck'a!

      Usuń
  4. Jaki perfekcyjny nagłówek !
    Gdzie ty te przeróbki znalazłaś ?
    Boskie no <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny rozdział. Dopiero co go znalazłam, ale już wiem, że tu zostaję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki ❤ na pewno wpadnę ;)

    OdpowiedzUsuń