środa, 17 lutego 2016

Rozdział 19

Calum cały czas bił się z myślami . Jej jako jedynej mógł powiedzieć prawdę . Była blisko z Luke'iem co nie umknęło jego uwadze , bał się ,że wszystko wyjawi  . Woli nie myśleć co by się stało . Brunetka złapała jego dłoń dodając mu otuchy , przełknął ślinę i spojrzał w jej stronę
- Prawie przespałem się z Gigi - Laurę zamurowało  . Z niemałym szokiem wpatrywała się w niego próbując złożyć w myślach jakieś sensowne zdanie - Lau błagam nie mów nikomu .
- Nie powiem , obiecuję - powiedziała cicho - Jak wy ? Przecież ty jej nie lubiłeś , boże  Luke by cię zabił gdyby się dowiedział ! - pisnęła a oczy chłopaka maksymalnie się powiększyły
- Mam nadzieję , że się nie dowie .
- Zaufaj mi  to pozostanie między nami - dziewczyna położyła się na łóżko wpatrując w sufit i czekając aż chłopak odpowie jej na poprzednie pytanie
-  To było jakoś po premierze twojego filmu . Luke i Gigi znowu się pokłócili no a on jak zawsze poszedł odreagować na imprezie . Nie chciałem iść , Gigi wyszła więc byłem sam . Wróciła do hotelu i   przyszła do mnie . Rozmawialiśmy chyba pierwszy raz w życiu tak normalnie . Jakoś tak się złożyło , że ją pocałowałem . Gdy się opamiętałem byłem w samych bokserkach a ona w bieliźnie. Jakbym tego nie przerwał  , Luke by mnie znienawidził. - oznajmił spoglądając kątem oka na dziewczynę
- Wow , serio nie spodziewałam się czegoś takiego  - usiadła na łóżku lekko się uśmiechając - No mów jak było !
- Laura - zawstydzony zamknął oczy i przegryzł wargę - Wiesz co jest najgorsze ? Strasznie mi się podobało .
- Aaaaaaa!!  - brunetka jak oszalała zerwała się z łóżka i pisnęła zadowolona rzucając w niego poduszką - Zakochałeś się !
- Co?! Niee! - chłopak zrobił się cały czerwony a Laura zadowolona z powrotem rzuciła na poduszki -  Nadal mam wyrzuty sumienia ale na szczęście mam się komu wygadać . - puścił jej oczko
- Calum ? - zapytała cicho
- Co tam ?
- Pamiętaj jestem twoją przyjaciółką , możesz mi zaufać - uśmiechnęła się szczerze a po chwili tuliła się do bruneta


Minęły dwa tygodnie , Laura niedługo miała ich opuścić i zając się trochę sobą . Ostatnio miała wrażenie , że Luke ją unika . była ciekawa co jest tego powodem ale nie chcąc byś wścibską ignorowała jego zachowanie . Szykowała się na imprezę , wszyscy chcieli trochę odreagować i zabawiać się . Dziewczyna siedziała przed walizką bez celu wpatrując się w ubrania . Do jej pokoju weszła Gigi która była już gotowa .
- Co ty jeszcze nie ubrana ? - zapytała blondynka - Wychodzimy za pół godziny !
- Nie mam w co się ubrać - rzekła dziewczyna lądując twarzą w ubraniach
- Masz szczęście , że przyszłam - Gigi przycupnęła przy niej i zaczęła przeglądać ciuchy po chwili wręczyła jej gotowy zestaw i wepchnęła ją do łazienki .
- Coś ty mi dała ! To prawie nic nie zasłoni , sukienka jest za krótka i nie ma pleców ! O nie !
- Cicho siedź i się ubieraj ! - blondynka walnęła ręką w drzwi cicho chichocząc na komentarze młodej Marano


- Mogę się chociaż wrócić po kurtkę ? - zapytała Laura
- Nie - odpowiedziała poważnie Gigi - Wyglądasz pięknie , uwierz mi . - w tej samej chwili winda się zatrzymała a przyjaciółki od razu ujrzały Caluma i Luke'a
- To Ash i Michael nie idą ?
- Nie chce im się - odpowiedziała blondynka podchodząc do swojego chłopaka . Laura cały czas czuła na sobie wzrok blondyna . Gdy szli ulicami miasta dziewczyna trzymała się z tyłu razem z Calumem . Weszli do przepełnionego ludźmi klubu kierując się nie mal od razu do baru . Zamówili po drinku na rozgrzewkę . W świetnych humorach ruszyli  na parkiet .


Było bardzo późno , ulice była prawie puste . Pijana Laura razem z równie wstawionym Luke'iem wracała do hotelu . Zgubili gdzieś Caluma i Gigi  ale nie za bardzo się tym przejmowali w tej chwili . W końcu jakoś doczłapali się do budynku i wsiedli do windy .  w pewnym momencie  blondyn zatrzymał windę między piętrami . Przyszpilił Laurę do ściany patrząc w jej  oczy . Nie minęła sekunda a para namiętnie się całowała . Żadne z nich nie zamierzało przerwać tej chwili oboje chcieli więcej . Na ślepo Luke odszukał guzik i wcisnął piętro na którym znajdowały się ich pokoje .
Szybko znaleźli się w pokoju brunetki .
- Luke my nie powinniśmy - powiedziała między pocałunkami
- Lauro jesteś taka piękna - wyszeptał  całując ją namiętnie , oderwał się od niej i zabierając koszulkę wyszedł . Zaszokowana dziewczyna wpatrywała się w miejsce gdzie jeszcze przed chwilą stał chłopak . To chyba jakieś żarty  pomyślała kładąc się na łóżku .



Rozdział mi nie wyszedł jakoś na razie nie mam na nic ochoty ale piszę go bo wyjeżdżam do babci gdzie prawdopodobnie nie będzie internetu więc piszę ten rozdział na szybko .   Nie wyszedł mi , mam lenia :D
Kto spodziewała się tylu rzeczy w jednym rozdziale ? Ja jestem jakaś nienormalna bo zmieniłam kompletnie fabułę . Dobra nic życzę wam miłego dnia i pozdrawiam !! :*♥♥♥♥♥♥♥♥  Cały czas śpiewam tą piosnkę . Odbija mi XD ♥♥♥♥

3 komentarze:

  1. Hejo!
    Uuu! Nowy rozdział!

    Ej! My tu wszyscy obstawialiśmy, że jej miłość wyzna. A tu proszę. On do naszej Gigi się dobiera. No, no zakochał się chłopak.
    Nie wiem jak wy, ale ja nie mogła się przestać śmieć, gdy przeczytałam, że pijana Laura idzie z pijanym Luke'iem. Moja wyobraźnia stworzyła dziwny obraz.
    I kolejny kiss! Jee!
    Gdzie ten głupek poszedł>? Zostawił naszą brunetkę samą. Ja go nie rozumiem.
    Rozdział jest fajny.
    Czemu przerwałaś w takim momencie? I ty mi jeszcze mówisz, że do babci jedziesz i nie będzie rozdziału :(.
    I hate you.
    No nie, ja cię love, bo piszesz takiego cudnego bloga <3
    O, Love yourself,
    Ta piosenka jest per.
    Justin i Ed się postarali.
    A teraz ja będę to śpiewać.
    Cause if you like the way you look that much
    Oh baby you should go and love yourself
    And if you think that I'm still holdin' on to somethin'
    You should go and love yourself.
    Dobrze, że w domu nikogo nie ma, bo ja się drę, a nie śpiewam :)
    Trzymaj się cieplutko.
    Miłego pobytu u babci.
    Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cooo??? Jak to nie będzie rozdziału! Co ja teraz będę czytać? Ekstra rozdział!!!! Wracaj szybko i pisz nowy :). Miłego wypoczynku i pamiętaj wracaj prędko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny rozdział!
    No rzeczywiście dużo się działo. Cal prawie przespał się z Gigi. Zakochał się chłopak. I Kiss Laury i Luke'a! Tak! Luke gdzie ty polazłeś? Wracaj do Laury. :) Jestem ciekawa, co się wydarzy w następnym rozdziale.
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń