wtorek, 16 lutego 2016

Rozdział 18

Minęły kolejne dwa miesiące . Grupa przyjaciół ostatni raz widziała się na pamiętnym spotkaniu . Teraz każdy jest zajęty . Chłopaki od jakiegoś czasu są w trasie , Olivia kończy pracę nad filmem  a Dove jest w połowie pierwszego sezonu serialu . Laura kończy już swoją płytę , jest siebie dumna , że w tak krótkim czasie napisała wiele piosenek . Postanowiła jednak wydać płytę pod koniec roku a w trasę pojechać dopiero w następnym . Duża czasu spędziła też nad promocją filmu w którym zagrała główną rolę . Dzisiaj miała odbyć się premiera , dlatego brunetka dużo czasu spędzała w garderobie i przed lustrem . Film miał niby prostą fabułę jednak łapał za serce , naprawdę dobre romansidło .

Stała z rodzicami niedaleko czerwonego dywanu . Udzieliła już wywiadów , pozowała na dywanie teraz tylko czekała na resztę aktorów . Mnóstwo osób chwaliło jej dzisiejszy wygląd . Jej długie włosy opadające na ramiona , delikatny makijaż po prostu idealnie . Nagle jej rodzice zaczęli się głupio uśmiechać co trochę ją zaciekawiło obróciła się do tyłu i ujrzała swoich przyjaciół . Z szerokim uśmiechem podbiegła do nich a już po chwili wszyscy stali w grupowym uścisku .
- Ale jak wy tu ? - zapytała uśmiechnięta
- Mamy dwa dni wolnego w trasie i  teraz nam  wypadły - powiedział Calum z uśmiechem
- My zrobiłyśmy sobie dzień wolnego - odpowiedziała Olivia za siebie i Dove
- Wspaniale ! Tęskniłam za wami - powiedziała obejmując Gigi - Chodźcie zrobią nam zdjęcia ! - już po chwili stali na dywanie pozując razem . Brunetka była szczęśliwa , że towarzyszyli jej przyjaciele .

- Lau zgódź się - Calum już od godziny błagał Laurę aby dołączyła do ich trasy .
- Tak , nie będę sama z czterema chłopakami - Gigi przyłączyła się do rozmowy
- No nie wiem
- Proszę cię , Lau - Cal nie miał zamiaru się poddać i dalej drążył temat . Co tam , że byli na lotnisku i właśnie wywoływano ich lot .
- Ugh no dobrze ! Zgadzam się ale dołączę do was dopiero za dwa tygodnie - Wszyscy mocno ją przytulili i udali się na odprawę . Dziewczyna nadal nie była pewna czy dobrze robi i tak za wiele plotek już powstało . Postanowiła wracać do domu i powoli szykować się do podróży .  Zawsze chciała jechać z kimś w trasę i kiedyś miała na myśli właśnie 5SOS teraz jakoś za bardzo się nie cieszyła . Nie chciała przez dłuższy czas być blisko Luke'a , przynajmniej nie teraz .


- Calum ! Ubieraj się w tej chwili za dwadzieścia minut macie koncert ! - Mimo , że Laura była z nimi dopiero trzy dni miała już dość . Oni byli jak dzieci współczuła Gigi , że tyle musiała z nimi wytrzymać .
- Już spokojnie ! - brunet odłożył konsole i wstał - Widziałaś gdzieś moje spodnie i koszule ? - Dziewczyna walnęła się w czoło z jego głupoty .
- W twojej garderobie - powiedziała wychodząc , postanowiła się przewietrzyć i wyjść z klubu . Na zewnątrz spotkali ją fani   , poprosili o zdjęcia i chwilę porozmawiali . Brunetka pożegnała się z nimi chcąc sprawdzić  czy już wszyscy są gotowi . Wszyscy stali już przed scenę czekając na Luke'a . Calum podszedł do niej i wyszeptał cicho
- Próbuję z tobą porozmawiać ale mi się nie udaje a to jest bardzo ważne . Bardzo ważne i muszę ci to powiedzieć  - spojrzał w jej oczy drapiąc się po głowie
- Przyjdź wieczorem do mojego pokoju na spokojnie pogadamy - powiedziała uśmiechając się lekko

- No mów co cię do mnie sprowadza - dziewczyna miała znakomity humor . Było późno a ona miała więcej energii niż za dnia
- Nie wiem jak ci to powiedzieć - powiedział zakłopotany siadając obok niej , po chwili położył to samo zrobiła też Laura
- No mów przecież się nie oświadczasz - zaśmiała się  cicho
- Boję się ale to mnie strasznie gryzie - odparł wypuszczając powietrze . Usiadł i spojrzał na Laurę . Bał się co zrobi gdy się dowie . Znał ją , ufał jej ale nigdy do nikogo nie miał 100% pewności . A w takiej sprawie jej reakcja mogła wszystko popsuć .





Jest rozdział ! ♥♥♥♥♥
Dziękuję wszystkim za polecenie  filmów ! Już wszystkie obejrzałam :D
Jest rozdział a ja zastanawiam się czy nie zacząć nowego bloga albo chociaż na poważnie  myśleć  o jego założeniu . Fabułę mam jako tako w głowie ale muszę wszystko rozplanować . Na dole zrobiłam gif z  bohaterami  którzy prawdopodobnie pojawią właśnie w następnym opowiadaniu .

LIczę  na opinię na ich temat . Co sądzicie  o takim składzie ?!?!???? ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
I oto gif  z bohaterami ! Miłego dnia :)
PS Jak myślicie co powie Calum LAurze ? ♥






3 komentarze:

  1. Zaraz Alex wpadanie w szał!
    Dylan i Laura!
    Wyłapałam Justina, Laure Luke'a jest Bradley.
    No pewnie! Czytałabym :)

    Powie jej, że ją kocha <3
    Ej, to Luke ma jej wyznać miłość!
    Czekam na next.
    Buziaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam zajebiście długi komentarz i ojczym wyłączył prąd. A co za tym idzie - internet.

    Tak więc, daj mi chwilę, bo znów muszę się przyprawić o szok. Albo po prostu przytoczę to, co pamiętam z poprzedniego koma...

    .
    .
    .

    OMOMOMOMOMOMOMOMOMOMOMOMOM :o :O :O :O :o :O :O :O :o :O :O :O :o

    Dylan i Laura
    DYLAN I LAURA
    D Y L A N I L A U R A
    O CHOLERA
    KUFA KUFA KUFA
    SKĄD. TY. MASZ. KURWA. TAK. GENIALNE. Z D J Ę C I E ???

    JA, ALEX ROVER, Z RODU ROVERÓW, NAJSTARSZA CÓRKA JOANNY I DARIUSZA ROVERÓW, SIOSTRA NATALII ROVER I PRZYBRANEJ SIOSTRY JULII NIE-ROVER, OŚWIADCZAM UROCZYŚCIE, ŻE KOCHAM DYLANA O'BREINA CAŁYM SWOIM OGROMNYM SERCEM, JESTEM W NIM ZAKOCHANA, JESTEM NIM ZAKOCHANA I JESTEM PRZED I ZA NIM ZAKOCHANA.
    JA NIE MOGĘ, CAŁY CZAS JESTEM W SZOKU.
    NO NIE WIERZĘ NORMALNIE.
    SZTOS.
    :O
    :o
    :O

    Dobra, starczy już CAPS LOCKA :)
    Otóż, jeżeli mój ukochany będzie w twoim nowym story, to ja kufa będę codziennie wchodziła, kopjowała sobie jego kwestie i wgl, zachowam się fan girl. No tak, Kłaku mówi, że jestem już Fan Girl. Ale ona się nie liczy :) <------ ta emotiko to ironiczny uśmiech :) A raczej podły :))

    Btw, czy tylko ja uważam, że :)) to emotinko pedofila??
    :))))))))))))
    :))))))))))))))))
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    Tak, słonko, to był sarkazm.


    Ja jeszcze Grande wyłapałam! Haha, bravo ja!
    A właśnie!
    Z jakiej paki Uśmiechnięta tak dobrze mnie zna?? O_o
    Przecież ja o mało nie zeszłam, widząc to zdjęcie!
    .
    .
    .
    A co do rozdziału, to wyszedł ci dobrze. Nie jest to twoje najlepsze dzieło, bo jest nieco chaotyczny i lekko niezrozumiały, ale wyszedł ci dobrze. Nie ma tragedii, bez przesady, kochanie.
    Wydaje mi się, że Cal wyzna jej love i poprosi o hand. No okej, może bardziej o being girlfriending.
    A Luke będzie crying. Biedaczing -.-

    No i wgl, to szok na szoku, w tym rozdziale. Normalnie, co chwila miałam oczy wielkości spodków UFO.

    .
    .
    .

    Nie no, kończę, bo zęby muszę jeszcze z podłogi pozbierać.
    Dlaczego ja cały czas jaram się tym zdjęciem??
    Co tylko przewinę do góry, to zaczyna się suszenie ząbków :P

    Dobra, lecę, zanim uznasz mnie za nienormalną :P
    Paptki i Pozdrowionka :*
    ~ Alex, w przyszłości O'Brein :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział!
    Myślę, że Calum wyzna Lau swoje uczucia. Jestem ciekawa jaka byłaby jej reakcja i Luke'a też, gdyby się o tym dowiedział.
    Czekam na next. :*

    OdpowiedzUsuń